۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

ولی پور خبر داد:

استفاده 1000 گردشگر نوروزي از خدمات اسكان اضطراري هلال احمر مازندران

استفاده 1000 گردشگر نوروزي از خدمات اسكان اضطراري هلال احمر مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح امدادو نجات نوروزي در 24اسفند 91 تاكنون بيش از هزار گردشگر از خدمات اسكان اضطراري اين جمعيت استفاده كردند.

مهدي ولي پوردر گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انجام 352 ماموريت امدادي، امدادرساني به 116 تصادف جاده اي و ارائه خدمات امدادي به 222 مصدوم، انتقال 152 مصدوم به مراكز درماني، ارائه خدمات درمان سرپايي به بيش از دوهزار نفر از مراجعان به پايگاهها و پست هاي امداد و نجات جاده اي از جمله خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزي بوده است.

وی افزود: در همين مدت 55 بسته غذايي در بین مسافران در راه مانده توزيع و هزار نفر از خدمات اسكان اضطراري هلال احمر استان بهره مند شدند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت: امسال جمعيت هلال احمر استان در راستاي اجراي طرح امداد و نجات نوروزي، 33 پايگاه و پست ثابت و سيار امداد و نجات را تدارك و تجهيز کرده تا شرايط مطلوبي را براي ميهمانان استان فراهم کند.

وي افزود: در طرح امداد و نجات جاده اي علاوه بر پست هاي فوق، 12 پست موقت مجهز به موتورسيكلت، يك دستگاه اتوبوس آمبولانس پيشرفته، دو دستگاه خودروري چندمنظوره آرگو و مركز امداد هوايي مجهز به يك فروند بالگرد امدادي مشاركت دارند تا به فوريت هاي امدادي ميهمانان نوروزي استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

ولي پور افزود: در طرح امداد و نجات نوروزي حدود دو هزار نفر اعم از امدادگر و نجاتگرآموزش ديده و200 نفراز پرسنل جمعيت استان مشاركت فعال دارند.

وي گفت:33 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروي نجات و 30دستگاه خودروي كمك دار امدادي در اجراي طرح امداد و نجات جاده اي بكارگيري تا خدمت رساني به مسافران و ميهمانان نوروزي استان در كمترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت انجام پذيرد.

 

کد خبر 2024500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha